wtorek, 13 października 2015

5 lat minęło!

     Dokładnie pięć lat temu napisałam na blogu swoje pierwsze słowa powitalne! Przedstawiłam się krótko, a przy okazji podałam przepis na kotlety mielone z indyka w sosie kurkowym...




     Tak to się właśnie zaczęło. To był dla mnie szczególny czas, bo byłam w swojej pierwszej ciąży i z niecierpliwością czekałam na rozwój wydarzeń. Dobrze pamiętam tę jesień, bo wtedy też odkryłam scrapbooking, a konkretnie robienie kartek.

     Przez te pięć lat zmieniłam się ja, moje życie, więc także blog się zmieniał jeśli chodzi o treści, ale także szatę graficzną.
   
     Nadal ten blog to zapis tego co mnie interesuje i pasjonuje. Jest trochę o gotowaniu i pieczeniu, czasami o filmach, częściej o książkach, mniej już o dzieciach, a coraz więcej o rękodziele. Bo właśnie to mnie najbardziej wciąga i pochłania mój wolny czas. Traktuję swoje prowadzenie bloga z dystansem, bez spinania, ale trwam wiernie, bo zwyczajnie to lubię.

     Dzięki blogowaniu poznałam mnóstwo fantastycznych osób, niektóre tylko wirtualnie, ale sporą część także "na żywo". Jak chociażby Milenę z Niepowtarzalnej Kartki, której prace podziwiam praktycznie od początku swojego kartkowania, a która służyła mi radą, gdy tylko zadałam pytanie. To był czas w Polsce bez fejsa, bez grup, które łączą ludzi o wspólnych zainteresowaniach. Wtedy odwiedzało się blogi i zadawało pytania w komentarzach, bądź mejlowo. Niby niewiele czasu minęło, ale jednak sporo się zmieniło...

     Lubię blogowe środowisko, tutaj ciągle coś się dzieje. Na szczęście spotykam się tylko z pozytywną reakcją, dlatego jestem gorącą zwolenniczką publikowania w sieci swoich treści.

     Z okazji 5 urodzin bloga przygotowałam dla chętnych CANDY!


Nagroda zawiera arkusze do scrapbookingu różnych firm, tekturki, kwiatki, sznurki, wstążki, kilka baz na kartki i trochę innych tzw. przydasi.

     Zasady candy:

  1. Zostaw informację o candy na pasku bocznym swojego bloga z banerem kierującym do mojej rozdawajki.
  2. Napisz w komentarzu życzenia z okazji urodzin mojego bloga (a co!) i daj znać, że jesteś zainteresowana/y przygarnięciem paczki.
  3. Zabawa potrwa 5 tygodni, skoro to 5 urodziny, czyli czekam na chętnych do 17 listopada 2015 roku powiedzmy do godziny 24. Postaram się szybko podać wyniki losowania...
  4. Wysyłka tylko na terenie Polski.

To Kto się bawi?
Zapraszam