poniedziałek, 27 czerwca 2016

Jak zrobić magnesy na lodówkę z klamerek?

Kurs na klamerki na lodówkę
Mam dwa kalendarze, do których wpisuję sprawy do załatwienia. Jeden służbowy, drugi domowy, ale i tak na lodówce wisi zawsze sporo karteczek, tzw. przypominajek, np. o urodzinach. Lubię mieć dużo magnesów, bo jakoś "znikają" magicznie... Część mam z podróży, część stanowią gratisy do artykułów spożywczych, niektóre z nich to elementy gier. Mam teraz także magnesy zrobione przez siebie.

Chcę Wam udowodnić, że można zrobić coś praktycznego właściwie z produktów dostępnych dla każdego. Nie trzeba kupować drogich materiałów, można wykorzystać to, co mamy w domu, albo możemy kupić w okolicznych sklepach.
kurs na klamerki z magnesami

Jak zrobić magnesy na lodówkę z klamerek?


Zrobienie takich magnesów zajmie Wam chwilę, to taki kurs dosłownie "do kawy". Zapraszam do zabawy! 

Potrzebne materiały:
magnesy z klamerek

  • drewniane klamerki (swoje kupiłam w Społem, ale widziałam takie w sklepie z chińskimi rzeczami - koszt ok. 2 zł za 20 sztuk);
  • klej Magic;
  • nożyk do tapet;
  • taśmy washi (można kupić przez internet, czasami w dyskontach, w Tigerze);
  • mata magnetyczna (do kupienia przez internet, np. na Allegro, albo można wykorzystać stare części magnesów).

Krok po kroku

  1. Na początku wytnij paski maty magnetycznej i przyklej klejem do klamerki. Mocno dociśnij, oczyść i najlepiej połóż pod coś ciężkiego. Zwróć uwagę, którą stroną kładziesz matę na klej...
    zrób to sam
  2. W kolejnym kroku naklej taśmę ozdobną na klamerkę. Dotnij brzegi, wyrównaj, możesz dodatkowo podkleić. 
    jak zrobić magnesy z klamerek?
Myślę, że obklejenie klamerek ozdobną taśmą to tylko jedna z opcji. Spokojnie można potraktować je farbkami, albo innymi naklejkami, tasiemkami materiałowymi, albo np. guzikami. Klej Magic powinien spokojnie sobie z tym poradzić. 

Mam nadzieję, że podoba Wam się ten pomysł na zrobienie z klamerek magnesów na lodówkę. Może już takie robiliście?
kurs na magnesy z klamerek

Pozdrawiam.
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)