środa, 18 maja 2016

Po prostu dla Mamy!

Mother's Day

Już za kilka dni wszystkie mamy w Polsce będą miały swoje święto. To odpowiedni moment, aby podarować coś od serca, może nawet zrobić coś własnoręcznie? Podoba mi się idea scrapbookingu, czyli oprawianie zdjęć. Uwielbiam wszelkiej maści albumy, ramki czy tzw. LO. Lubię oglądać, ale przede wszystkim robić. A Dzień Matki to idealna okazja ku temu.

Zauważyłam ostatnio, że nie mam zdjęć z Mamą, więc przy okazji jej ostatnich urodzin poprosiłam szwagra o zrobienie rodzinnej fotki. Było bardzo słoneczne, tak majowo... Uznałam, że obraz ze zdjęciem Mamy z córkami to będzie fajny upominek, tym bardziej, że brakuje takiego nie ma na "ścianie rodzinnej". 

Jak zrobić przestrzenną ramkę?

stempel za free

Wykorzystałam materiały, które miałam w domu, ale sami możecie łatwo się w nie zaopatrzyć.

Potrzebne będzie:
  • podobrazie (swoje kupiłam jakiś czas temu w Lidlu);
  • arkusz papieru - kolorystyka według uznania;
  • zdjęcie;
  • klej, nożyczki, taśma/kostki 3D;
  • dodatki: kawałki koronek, tasiemek, sznurka (pasmanteria!);
  • jakieś papierowe kwiatki i listki (czasami można dostać w kwiaciarniach);
  • naklejki (u mnie serduszka, ale są też kropeczki, pół perełki - do kupienia w sklepie papierniczym);
  • ozdobny tag to grafika Janet;
  • grafika Mamie kochanej  do pobrania w moim wcześniejszym poście;
  • taśma washi z napisem LOVE.
  • baloniki i listki wycięłam wykrojnikiem, ale można samemu, nożyczkami, albo dziurkaczem.


Ramka na zdjęcie krok po kroku:


Z arkusza papieru wycięłam kwadrat wielkością pasujący do podobrazia. 

Położyłam zdjęcie i dopasowywałam wycięte dodatki. 

Dopiero, gdy byłam zadowolona z ustawienia, zaczęłam warstwami wszystko przyklejać do arkusza papieru (klejem, a miejscami kostkami 3D, aby uzyskać efekt przestrzenności). Koronkę przyczepiłam klejem na gorąco, bo MAGIC za długo schnie, ale daje radę. 

Na samym końcu przykleiłam powstały obrazek ze zdjęciem do podobrazia. Gotowe!
obraz ze zdjęciem
obraz ze zdjęciem
obraz ze zdjęciem
obraz ze zdjęciem

Swoją pracę zgłaszam na wyzwania:
Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca tego posta. Mam nadzieję, że podoba się Wam moja praca dla Mamy. Dajcie znać co sami szykujecie za upominki! Pozdrawiam.
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)