poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Kartka na ślub w niebanalnej formie

kopertówka ślubna
Sezon ślubny niedługo ruszy pełną parą, więc jeśli szukacie pomysłu na nietypową kartkę z gratulacjami, to polecam formę kopertówki! Nie dość, że forma ciekawa, to posiada dodatkową zaletę. 


Kartka w formie kopertówki


Kartka z gratulacjami z tej jakże ważnej okazji może posiadać nietypową formę. Wcześniej pokazywałam Wam formę torebki, a dziś proponuję kopertówkę. 

Taka kartka ma dodatkową zaletę (poza miejscem na wpisanie życzeń i nietypowym designem) - można wygodnie i elegancko przekazać gotówkę, albo kartę upominkową. 

Kolorystyka i dobór dodatków są nieograniczone, można dodatkowo wybrać, czy ma być zamykana opaską, czy też wstążką. Pokażę dzisiaj te dwa warianty i sami możecie zdecydować co bardziej Wam się podoba.

Kopertówka zamykana opaską


kartka w formie kopertówki
kartka w formie kopertówki
kartka w formie kopertówki
kartka w formie kopertówki

Kartka zamykana wstążką


kartka w formie kopertówki

Bardzo lubię robić kartki z okazji ślubu. Wzrusza mnie sama ceremonia, uwielbiam wesela, dlatego dobrze mi się kojarzą takie prace. Nie wiem jak Wasze doświadczenia w tym temacie, ale jestem przede wszystkim ciekawa co sądzicie o kartkach w nietypowej formie? Fajne, czy przyrost formy nad treścią? Śmiało możecie pisać w komentarzach. 

Pozdrawiam ciepło.
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)