czwartek, 21 kwietnia 2016

Jak zrobić domową granolę?


Lubię wiedzieć, że dobrze się odżywiam. Świadomie wybieram produkty, chociaż często nie są on light. Lubię jak jest kolorowo i ładnie podane. Nie zawsze mi się udaje jeść perfekcyjne posiłki, ale samo próbowanie nowych przepisów sprawia mi frajdę. Dziś mam dla Was przepis na domową granolę z patelni, z której będziecie mogli zrobić sobie deser jak na zdjęciu powyżej.

Szybka granola z patelni


Potrzebne składniki na granolę

  • 50 g płatków owsianych
  • 50 g płatków orkiszowych
  • 15 g amarantusa preparowanego
  • 50 g orzechów laskowych
  • 50 g orzechów włoskich ( wykorzystałam w końcu zapasy zimowe)
  • 10 g jagód goji
  • 30 g żurawiny suszonej
  • 100 g miodu
  • łyżka masła
  • szczypta soli


Jak zrobić domową granolę?

Wymieszaj w misce wszystkie suche składniki,  a potem dodaj miód. Dokładnie połącz.
Na patelni rozgrzej masło i wsyp powstałą masę. Podsmażaj kilka minut, a potem wysyp na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia i poczekaj, aż granola przestygnie.
Potem możesz jeść z czym chcesz i jak chcesz! :)

Skorzystałam, że Mąż tego dnia pracował w domu i zrobiłam nam pyszne drugie śniadanie. 
Granolę przełożyłam puddingiem z chia i jogurtem naturalnym. Na górę położyłam maliny i kawałki banana. Posiłek może mało dietetyczny, ale wygląda zachęcająco prawda? 
Macie jakieś swoje patenty na pyszne drugie śniadania? Może się podzielicie ze mną przepisami?
Pozdrawiam serdecznie.
Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)