wtorek, 23 lutego 2016

Kartki wielkanocne w nietypowej formie!

domek dla ptaków z papieru

Wielkanoc coraz bliżej, chociaż patrząc na pogodę za oknem trudno w to uwierzyć. Staram się trochę na przekór robić kartki kojarzące się z wiosną. Ptaszki, kwiatki, zieleń.

Lubię robić kartki w nietypowych kształtach, mimo iż wymagają więcej pracy. Dziś mam dla Was dwie z nich w formie domków dla ptaków. Zainspirowałam się kartką Doroty Kopeć, której prace podziwiam od dawna.


Kartka w formie domku dla ptaków


Od czego zacząć, aby zrobić taką kartkę? Należy narysować szablon samemu, albo wydrukować plik ściągnięty z internetu. Ja swój znalazłam, jakże by inaczej, na Pintereście dawno temu i zapisałam na komputerze. Za free. :)



Wydrukowany szablon wycięłam i odrysowałam na ozdobnym papierze, a potem to już tylko zostało ozdabianie. 
domek dla ptaków z papieru
domek dla ptaków z papieru
domki dla ptaków z papieru
domek dla ptaków z papieru
domek dla ptaków z papieru
domek dla ptaków z papieru

Domek dla ptaków z tektury


W zeszłym roku zrobiłam w ramach współpracy z Bee Scrap ozdobę wiosenną w takiej nietypowej formie.

Klatka dla motyli z papieru. 


To już ozdoba wielkanocna z 2014. Według mnie urocza... W pewnym sensie też domek, prawda? 
wielkanoc
Jestem ciekawa czy podobają się Wam tego typu nietypowe kartki wielkanocne i ozdoby? Może sami robicie podobne, a może jeszcze coś innego podpowiecie? Piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam Was ciepło z pochmurnego Poznania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)