czwartek, 14 stycznia 2016

Dla Babci...


Święto Dziadków zbliża się wielkimi krokami, więc zrobiłam kartkę z myślą o wszystkich babciach. Pomyślałam, że wyślę balon pełen życzeń wysoko do nieba...

ręcznie robiona kartka dla babci
     Jako tło wykorzystałam swój ulubiony deseczkowy arkusz Bee Scrap. "Balon" to kwiatek, który zrobiłam już jakiś czas temu z resztek koronek, sznurka, piórek (pisałam wcześniej o tym)

     Jako worki z pisaku robią pomponiki kupione do kartek świątecznych, a kosz to kawałek tektury owinięty papierowym sznurkiem znalezionym w czeluściach szafy. Przypadkiem... ;)
kartka dla babci

      Napis z wytłaczaki Dymo Junior.Lubie to!

ręcznie robiona kartka dla babci

     "Liny" balonu to patyczki do szaszłyków! No i niech ktoś mi powie, że robienie kartek to mało kreatywne zajęcie?!?!

     Jestem ciekawa jak podoba Wam się moja pierwsza kartka w 2016 roku? Może być? :)

Kartkę zgłaszam na wyzwania:




Dziękuję wszystkim za odwiedziny!
Pozdrawiam i do następnego!