środa, 9 grudnia 2015

Przygotowania do świąt 2015

Renifer pilnujący książek od STORY WOOD
     Dziś na blogu Bee Scrap kilka moich kartek świątecznych. Myślę, że to już jedne z ostatnich, ale nie mówię ostatecznie koniec... Kto wie?



     Mieszkanie mam już "ubrane", ale myślę jeszcze o balkonie... :)


Zielona choinka z zeszłego roku - chyba pierwsza i trochę koślawa ;)
Stroik to mój projekt i wykonanie :)

W tym roku postawiłam na czerwień, bo pasuje ładnie do szarości.

Serduszka w świąteczną kratkę wygrałam w Pracownia Perfecta Marlena Chmielewska :)
     Jest jeszcze rodzinna choinka, którą po raz pierwszy z zaangażowaniem ubierały dzieciaki. Jest taka jak lubię: kolorowa, pamiątkowa, z duszą. Taka NASZA, niepowtarzalna :)

     A jak tam u Was w temacie przygotowań świątecznych? Ja w weekend planuję piec pierniczki...

Trzymajcie się ciepło :)