poniedziałek, 21 grudnia 2015

Pomysł na prezent, czyli zrób to sam!

handmade prezent
 
 To już ostatni mój pomysł na drobny upominek. Podpatrzyłam kiedyś na Pintereście i postanowiłam przetestować.



Mikołaj z saniami pełnymi słodkich prezentów


Do wykonania tego upominku potrzebujecie:
  • lizaki w formie lasek - 2 sztuki na jedne sanie
  • słodycze do zapakowania, małe: u mnie czekoladki Kinder, herbatniki bebe, Katarzynki; gumy rozpuszczalne, itp.;
  • pistolet do klejenia na gorąco;
  • papier do pakowania prezentów (mogą być skrawki na te maleństwa);
  • mikołaje czekoladowe;
  • wstążka, albo sznurek;
  • taśma klejąca, u mnie kolorowa taśma washi;
  • celofan do zapakowania całości (to już dodatkowo, nie jest konieczne).
Jak zrobić?
  1. Zapakuj słodycze w ozdobny papier.
  2. Sklej poszczególne prezenty. Pamiętaj, aby zostawić miejsce na Mikołaja!
  3. Zwiąż stos prezentów ozdobną wstążką.
  4. Przyklej jedną laskę najpierw do stosu prezentu, potem drugą.
  5. Na końcu przyklej czekoladowego Mikołaja.
  6. Na końcu zawinęłam całość w celofan i obwiązałam wstążką, ale to nie jest niezbędne. 
handmade prezent

handmade prezent






     Sporo zrobiłam takich upominków... Chyba nigdy nie zapakowałam jednorazowo tylu "prezentów"...


     Mam nadzieję, że moje Mikołaje z saniami pełnymi słodyczy wywołają uśmiech u obdarowanych! Tymczasem wracam do pakowania, bo wyjazd na święta to mega pakowanie! :)

A inne pomysły na drobne upominki własnoręcznie robione znajdziecie tutaj i tutaj. Zapraszam. 
Pozdrawiam ciepło z deszczowego Poznania!