czwartek, 8 października 2015

Zakładka do książki

     Moje zapotrzebowanie na zakładki do książek w ostatnim czasie wzrosło. Niedawno pokazywałam Wam różową wersję, którą zapakowałam do tytki na Craft Party w Poznaniu, a dziś druga, bardzo podobna.


     Zakładka powstała z papieru pomalowanego Ecolinami na warsztatach z Karolą Witczak. Do tego trochę gesso i Inki Gold.


     Kwiatka zrobiłam sama z resztek koronki i guzika z odzysku.


     Standardowo dodałam gazę...




Moja zakładka do Astronautów Lema...


     Na koniec mam dla Was kod rabatowy, który daje 25% zniżki na wszystkie produkty marki Bee Scrap. Nie ma limitu użyć, można łączyć z darmową wysyłką - warunek konieczny - ostateczna kwota po rabacie w koszyku musi być min. 50 zł . Kod jest ważny do 15.10. Wystarczy wpisać ULALA 
Polecam!

Udanego dnia!