poniedziałek, 7 września 2015

Po weekendzie...shabby chic!

     Czy u Was też nastąpiło załamanie pogody? Ciemno, deszczowo i wietrznie... Przyznaję, że nie mam ochoty wychodzić choćby na kilka minut. Brrr... Dzięki tej barowej pogodzie miałam okazję trochę pokolorować ( pewnie efekty niedługo na jakieś kartce się pojawią), ale zrobić też kwiatki. Trochę nietypowe, bo koronkowe. Zresztą chyba się w końcu przełamałam, bo na moich pracach zaczęły się pojawiać kwiaty. Efekt: pozbyłam się zapasów, zostały resztki, czas na zakupy!


     Natchnęło mnie odrobinę romantycznie, stąd moja dzisiejsza kartka jest bardzo kobieca, delikatna, kwiatowo - koronkowa. W stylu Chabby chic! :)






     Nie wiem jak Wam, ale mi się takie kartki ostatnio bardzo podobają. Kombinuję też, aby zwiększyć zasięg ręcznej pracy. Postaram się, aby pojawiało się więcej własnoręcznie zrobionych elementów, np. kwiatków, albo pokolorowanych grafik. Inna sprawa, że mam niesamowitą frajdę wyjmując kredki, albo szperając w koronkach i wstążkach. Ech...

     Mam nadzieję, że jesteście na TAK! :)

Pozdrawiam ciepło z wietrznego Poznania