poniedziałek, 28 września 2015

Ogólnopolskie Craft Party w Poznaniu 2015 r.

     Dawno mnie tu nie było, ale wszystko przez remont pokoju, a potem przygotowania do imprezy idealnej dla każdego scrapomaniaka.


     Było świetnie. Zakupy, rozmowy, warsztaty, niespodzianki, pyszne drożdżówki (najlepsze jakie jadłam w życiu!), a wszystko w mega przyjemnej, wręcz rodzinnej atmosferze. Przynajmniej ja się czułam tak swojsko i naturalnie, mimo iż, oficjalnie za wiele osób nie znałam. Sklepy były dobrze wyposażone, obsługa miła i służąca radą i doświadczeniem. Organizatorski Team podniósł poziom tak, że chyba nic i nikt nie przebije poznańskiej imprezy. Bardzo dziękuję!


Toaleta robiła furorę...

Te dekoracje...
     W trakcie imprezy była wymiana TYTEK, czyli papierowych torebek zapełnionych w tym wypadku przydasiami, przygotowanych przez uczestniczki Craft Party.

 
     Do mnie trafiła taka, ale nie wiem od kogo, bo nie była podpisana... :( Szkoda!


     A taką ja przygotowałam:


     Wśród wystawców nie zabrakło Bee Scrap - polskiego producenta papierów do scrapbookingu, z którym od kilku miesięcy współpracuję.


     Z Szefową i jej rodziną poznałam się osobiście w Warszawie, w czerwcu na Zlocie, a w minioną sobotę poznałam część pszczółek.

Od lewej: szefowa Bee Scrap Kasia, Scrapina (dzieki za foto), Maguda i ja!
     Wzięłam udział w warsztatach z Karolą Witczak, zrobiłyśmy LO, którego jeszcze przez jakiś czas dokładnie nie pokażę, bo będzie na prezent...




     Zakupy zrobiłam, więc papiery, kwiatki, stemple itd. itp. wkrótce zobaczycie na pracach. Fajnie było w końcu poznać, spotkać, pogadać z osobami, które do tej pory kojarzyłam tylko z internetu. Wszystkich z tego miejsca serdecznie pozdrawiam i dziękuję za miłą atmosferę.