piątek, 28 sierpnia 2015

Profanacja...Twojego Stylu :)

     Jestem fanką Twojego Stylu już od wielu lat. Doceniam artykuły, wywiady, inspirowanie modą, ale od dłuższego czasu zachwycam się grafikami przy "innych okazjach".


     Jestem ciągle na wakacjach, z dala od domu i drukarki, z której często korzystam przy okazji robienia kartek. Tutaj postanowiłam zrobić rzecz niebywałą, bo bestialsko potraktowałam swój magazyn. WYCIĘŁAM JEDNĄ GRAFIKĘ i użyłam na kartce! Taka profanacja!
   

     Ta rudowłosa pani wydała mi się taka szykowna i pewna siebie, a motto z zestawu DP Craft wydało mi się dla niej idealna...





Ilustracje: FRU. Fot. serwis prasowy, Getty Images
     Ilustracja: Twój Styl Nr 9 (302), str. 235.

     Jestem ciekawa, czy macie swoje ulubione magazyny? Jeśli tak, to podzielcie się w komentarzu.

Pozdrawiam ciepło z deszczowego lasu...