niedziela, 5 lipca 2015

Lody i szybkie candy!

   
     Dziś na blogu Bee Scrap rusza nowe wyzwanie.Temat wdzięczny, możliwości interpretacji mnóstwo, forma dowolna, czasu na wykonanie pracy dużo. Nic tylko wyciągnąć papiery, nożyczki, klej i ciąć!


     Dla mnie wakacje to lato i lody. Najbardziej na świecie lubię czekoladowe, a najlepiej firmy Grycan (taka darmowa reklama :) ), dlatego nie miałam problemu ze zrobieniem pracy inspiracyjnej dla Bee Scrap. Oto moje lody na patyku!!!


     Wykorzystałam papiery z kolekcji Tutti Frutti. Po więcej zdjęć "lodów" i inne interpretacje tematu WAKACJE zapraszam na bloga Bee Scrap, gdzie podejrzycie prace koleżanek z teamu. 

      Jak obiecałam w tytule posta i wcześniej na Fb zapraszam na małe candy!

Do zgarnięcia:

Jedna kartka w formie loda na patyku, a do tego kilka papierów Tutti Frutti (15 x 15 cm) i patyczki, aby móc samemu zrobić podobną pracę!

Zasady:
  1. Napisz w komentarzu pod tym postem jakie są Twoje ulubione lody (smak, możesz też podać firmę) i daj znać, że bierzesz udział w zabawie.
  2. Odwiedź stronę Bee Scrap z wyzwaniem i zostaw komentarz.
  3. Jeśli polubisz moją stronę to będzie mi bardzo miło, ale to nie jest warunek konieczny!
Na FB do zgarnięcia druga taka kartka, więc zapraszam jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse.

Zabawa trwa do 20 lipca, bo wrócę z urlopu i będę mogła spokojnie ogarnąć ten temat.
To kto jest chętny?
:)