piątek, 19 czerwca 2015

Wizja lata...

     Odliczam dni do wyjazdu nad morze, a potem na działkę. Codziennie modlę się o piękną pogodę, aby zaczerpnąć witaminki D, ale też odsapnąć od domowej rutyny. Nie myślcie, że narzekam, ale świadomość chociażby czytania w innych "okolicznościach" przyrody - nęci...


    W swojej wizji lata widzę siebie na kocyku z książką. Popijam zimną wodę z cytryną (podobno zdrowe), a dzieci radośnie (grzecznie i raczej cicho) bawią się obok... W soboty będę robiła sobie wycieczki rowerowe na "rynek" po świeżą sałatę, szczypiorek, maliny i słonecznik... Takie małe podróże... Wieczorami będę scrapować w swoim letnim kąciku zaaranżowanym specjalnie na poddaszu...

     To wszystko marzenia, plany, które mogą się spełnić, ale życie tak naprawdę pokaże co uda się zrealizować. Tymczasem zrobiłam kartkę z grafiką, która jest bliska mojej wizji lata. Moje podróże na targ i słoneczniki. Myślę, że w sierpniu raczej będę kupowała takie do jedzenia/łuskania?


Grafika



     Robiąc kartkę skorzystałam z papierów Bee Scrap: Craftowe Marzenie i Tutti Frutti. Myślę, że jest uniwersalna i wprowadza w wakacyjny nastrój. Można złożyć życzenia, przesłać pozdrowienia, albo zwyczajnie napisać kilka słów z pytaniem Co słychać?

     Kartkę zgłaszam na wyzwania:


     Jestem ciekawa jak wasze wizje lata? Macie wszystko zaplanowane od A do Z, czy zdajecie się na żywioł? Macie jakieś zaległości, które chcecie nadrobić (książki, filmy)?Piszcie śmiało w komentarzu!

A tymczasem życzę wszystkim udanego weekendu!