poniedziałek, 22 czerwca 2015

Sweet Memories...

rećznie robiony albumik
     Czasami niewiele potrzeba, żeby dzieci dobrze się bawiły. Jakiś czas temu zawiozłam dla siostrzeńców kilka akcesoriów na przyjęcia. Takie elementy na patyczkach. Bardzo się spodobały, więc na szybko zrobiliśmy ze szwagrem kilka fotek. Czekały sobie grzecznie na dysku komputera, aż wczoraj usiadłam i zrobiłam mini album. Tym razem na kółku przewieszonym na ramce na zdjęcia.

Oto efekty:







     Ramkę kupiłam w Ikei za całe 4 zł! Niestety nie mam mniejszego kółka, a karty zrobiłam ciut za duże, więc karty nie wiszą swobodnie. Jestem jednak zadowolona z pomysłu, bo albumik może stanowić ozdobę dziecięcego pokoju.

     W planach jeszcze album z Zoo... :)

Udanego poniedziałku. 
W wolnej chwili zajrzyjcie jeszcze na Bee Scrap, gdzie są moje czekoladowniki!
 :)