niedziela, 14 czerwca 2015

Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy i warsztaty

Zlot w Warszawie 2015
     Po raz pierwszy wybrałam się na Zlot do Warszawy, który odbył się w Hali Koło...


     Postanowiłam wziąć udział w warsztatach Karoli Witczak, bo "od zawsze" podziwiam jej kartki i chciałam poznać Ją i jej sposób "pracy".


     Wydawało się, że o kartkach okolicznościowych wiem dużo, ale tym razem sama mogłam stworzyć tła. Bawiliśmy się farbami jak za czasów szkolnych. Liznęłam trochę techniki, takie podstawy nakładania, suszenia, drobnych efektów specjalnych.

Materiały do pracy od dpCraft


Koleżanki warsztatowe
Karola w akcji

     Zabrakło trochę czasu na dokończenia tak ogólnie samych kartek, ale zrobię to już w domu w najbliższym czasie. Postanowiłam, że kupię sobie trochę farb i będę kontynuować zabawę w domu...

     Zdjęcia robiłam na szybko telefonem, z samego Zlotu nie mam nic...:( Byłam tak zaaferowana sklepami, towarami i towarzystwem, że nie zrobiłam żadnej fotki.

     Było sympatycznie, pogoda dała się wszystkim we znaki, bo upał był okropny. Jedzenie w bufecie sycące, choć słabo doprawione (przynajmniej moja solidna porcja).

     Wiele firm się postarało, ze zaprezentować nowości, chociażby Bee Scrap, z którą współpracuję. Spodziewajcie się nowych prac...


     Uważam wyjazd za udany, nauczyłam się czegoś nowego, pogawędziłam z koleżankami i wystawcami, obejrzałam nowości, ale przede wszystkich zrobiłam zakupy. :) Kwiaty, papiery, tekturki i itp. itd. Łatwo poszło... Teraz tylko zorganizować czas, aby to wykorzystać. 

Kończąc dodam tylko, że chętnie znów się wybiorę na jakiś zlot. Najwcześniej chyba uda mi się w Poznaniu we wrześniu na Ogólnopolskim Craft Party spotkać ponownie z scraperami. :) Zapraszam.

Udanej niedzieli!