środa, 15 kwietnia 2015

Przeczytam 52 książki w 2015 roku

     
To mój cel na ten rok. Dla jednych ambitny, dla drugich prosty i oczywisty, dla trzecich bez sensu. Podobno Polacy nie czytają niczego poza gazetką Biedronki i Lidla, ale ja jestem w szoku ilu znajomych podjęło się tego wyzwania. Może i ty chcesz do Nas, maniaków czytania dołączyć? Nigdy nie jest za późno. Zapraszam na Fb. To taki zdrowy, pozytywny bzik!

Moja lista przeczytanych książek w tym roku liczy sobie 17 pozycji, a to o dwie więcej niż w 2014 roku! Już jestem z siebie zadowolona, a na półce mam stosik, który "patrzy na mnie i woła: wybierz mnie ! teraz ja"!

Kilka zdjęć miejsc, w których czułabym się świetnie...




Część z przeczytanych książek opisałam tu na blogu, o kilku już nie pamiętam (!), a o nie których nie ma notki, bo jakoś mi się udało nic sensownego sklecić. Tym niemniej, uważam, że czytanie to jedna z przyjemniejszych rzeczy do robienia na tym świecie i nie rozumiem jak można tego sobie odmawiać?! Ok, koniec chwalenia, dość moralizowania, czas na lekturę!
Do następnego!

4 komentarze:

  1. jedna na tydzień? duże wyzwanie heh ja przeczytałam na razie 4 haha :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tego wyzwania nie zapisałam się . Sama tak po cichutku postanowiłam przeczytać 52 książki w tym roku . I chyba sie udaje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest za późno! Powodzenia! 52 Book Challenge PL :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)