czwartek, 30 kwietnia 2015

Plan był inny...

     Czasami człowiek MUSI, bo jak nie to się udusi! Cała prawda, ja tak miałam wczoraj. Przygotowałam inny wpis, wieczorkiem miałam go tylko przejrzeć i opublikować. Poczułam jednak, że bez cięcia i klejenia się nie obędzie, więc wyjęłam swoje skarby i ... POSZŁO!

     Pierwsza kartka taka prosta, na rozgrzewkę, a przy drugiej to już hamulce puściły. Darłam, szarpałam (ok, leciutko), a nawet maznęłam farbą tu i tam. A co! Dokładałam, żeby później stwierdzić, że przesadziłam... Uff... Fajnie się bawiłam i dlatego Wam pokażę co stworzyłam! (Czy ja rymuję?!?!?)





     Piękne papiery dpCraft (wygrane candy jakiś czas temu) są jak dla mnie trochę za wyraźne, ostre, wolę pastele i delikatne wzory. Tutaj jednak postanowiłam wykorzystać te kolory i jestem zadowolona z efektu.

    A jak tam przygotowania do Majówki? W Poznaniu fajna akcja "Poznań za pół ceny", polecam!