poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Dziewczyna ratownika!

Witajcie zbłąkane dusze w ten świątecznie poniedziałkowy dzień!

W ramach inspiracji na blogu Bee Scrap przygotowałam karteczkę bardziej wakacyjną niż wiosenną, ale to na urodziny chłopaka, który w najbliższe lato zostanie po raz pierwszy ratownikiem nad naszym pięknym morzem. Wyszło odrobinę z przymrużeniem oka, ale to chyba stosownie i na temat, prawda?







Jak widzicie na powyższych zdjęciach dodatków użyłam mało. Jest Mała Syrenka, tekturki, tag z napisem, a chmurki i morze to już papiery Bee Scrap!
Mam nadzieję, że kartka spodoba się młodemu mężczyźnie. Tymczasem dziękuję za odwiedziny i życzę udanego dnia!

Szczegóły wykorzystanych materiałów na blogu Bee Scrap. Zapraszam!

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)