środa, 21 stycznia 2015

Dzień Babci i Dziadka 2015

    Z tej wyjątkowej okazji przygotowałam w imieniu moich chłopców niewielkie upominki. W tym roku postanowiłam zrobić zawieszki ze zdjęciami wnuków. Powstały dwie sztuki w różnych kolorach.

    Wersja fioletowo - zielona dla moich Rodziców dotarła do nich wczoraj i wiem, że prezent się spodobał.


     Na zdjęciach moi rodzice w dniu ślubu oraz kolejno pojawiające się na świecie wnuki: Kuba, Klaudia, Jaś i Piotruś. 


     Trochę tekturek, sznurka, naklejek, ale najważniejsze są zdjęcia maluchów. Czarno - biało ładnie kontrastują z kolorowymi papierami. Niestety zdjęcia mojego autorstwa nie oddają piękna papierów DpCraft.

     Wersja beżowo - brązowa dla Teściów. Taki sam schemat, tylko tutaj zdjęcia wnuków są zawieszone na mini klamerkach do sznurka. Uważam to za dobry pomysł, bo można dowolnie zmieniać fotki, bez niszczenia "bazy".




Gdzieś widziałam pomysł przymocowania sznurka do kartki przy pomocy zszywacza...





     Wczoraj w przedszkolu Jaś miał "imprezę" z okazji święta dziadków. Było miło, sympatycznie, wzruszająco. Stężenie miłości i uśmiechów wypełniało każdy centymetr sali. Mój Jasiu pięknie śpiewał i tańczył widząc dziadków, którzy specjalnie przyjechali wiele kilometrów na to spotkanie. :)

Jaś z koleżanką z grupy. Tak, wiem! Dużego mam syna! :)

     Dziś znalazłam zdjęcie, które całkiem trafnie oddaje sytuację sporej grupy dziadków:



     Wiele młodych rodzin mieszka z dala od swoich "korzeni", więc dziadkowie, aby mieć kontakt z dziećmi jest zmuszonych do poznawania nowych technologii. Życzę wszystkim Babciom i Dziadkom wiele zdrowia, cierpliwości oraz pociechy z wnuków! 

     Ja dziś wspominam swoje cudowne Babunie i Dziadków. Tęsknie za nimi, myślę o nich, nigdy nie zapomnę.  Na zawsze pozostaną w moim sercu.

Udanego dnia dla wszystkich!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)