czwartek, 20 listopada 2014

Renifery dwa!

     Dzieci śpią, dom ogarnięty, kolacyjka zjedzona, męża nie ma, więc jest czas na blogowanie!

     W zeszłym roku zrobiłam kartkę ze śpiewającym reniferem i teraz postanowiłam kontynuować pomysł. Powstały dwie sztuki, troszkę się różniące.

Numer 1




Numer 2




     Niestety nie potrafię robić zdjęć w tych "okolicznościach przyrody". Cały dzień jest ciemno, buro, a o słońcu można pomarzyć...

     Trochę na przekór depresyjnym stanom, chciałabym Komuś sprawić przyjemność obdarowując jedną z powyższych kartek. Chętnych odsyłam na Fb, gdzie ogłosiłam mini rozdawnictwo. Macie czas do 1 grudnia, żeby przesyłka zdążyła dotrzeć do 6 grudnia, czyli Mikołaja!


   

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)