czwartek, 26 czerwca 2014

Podziękowanie

     Przed długim weekendem Jasiu pożegnał się z przedszkolem, spakowaliśmy się "poważnie" i przyjechaliśmy tu... Od lat spędzamy znaczną część lata na działce w lesie. Póki co pogoda nie jest plażowa, ale wystarczająco dobra, aby cały dzień spędzić pod gołym niebem.

     W ramach podziękowania dla Pań w przedszkolu przygotowałam kartkę i dołożyłam słodkie co nieco.  Wykorzystałam wygraną tekturkę ze Skrapińca oraz wygrane papiery z DpCraft (szczęścia chodzą parami!).



Jasia palce w tle...

     Papiery idealnie mi przypasowały, bo Jasiu chodził do grupy Motyle. Do tego znalazłam tekturowe motylki chyba z I Kropka (?). A napis Motylkowym Paniom wydał mi się oczywisty...

***

Udanego dnia!

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)