środa, 5 marca 2014

Torebek nigdy dość!

Jak tylko zobaczyłam kurs na nietypową kartkę u Mileny od razu wiedziałam, że zrobię taką dla mojej Babci! Do środka wkleiłam życzenia i "zasypałam" je cukierkami.


Główną ozdobą tej kartki jest "maskowanie", czyli brokatowa ozdoba zakrywająca nacięcie na wstążkę. Do tego dwustronny papier i uwaga!!! moje maszynowe przeszycie! W końcu udało mi się tak wszystko ustawić, że kartka się nie rwała, a nitka nie przerywała. Uff... Wyszło trochę krzywo, ale cóż... 

Wszystkich zainteresowanych zrobieniem podobnej kartki/torebki odsyłam na bloga Niepowtarzalnej kartki, który odwiedzam od dawna. Lubię takie nietypowe projekty, a jako kartka dla kobiety sprawdza się znakomicie. Torebki, obok butów to ulubione dodatki każdej Pani?! Nigdy za wiele, czyż nie? (Właśnie szukam dla siebie nowej na wiosnę... :) ).

Moja nietypowa kartka ładnie się wpasowała na nowe wyzwanie na blogu Na Strychu:


Dziękuję za odwiedziny!

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)