piątek, 14 marca 2014

Kartki wielkanocne cd.

     Dawno tutaj nie zaglądałam, ale to nie znaczy, że próżnuję. Mam trochę nowych kartek, obejrzałam dwa filmy warte polecenia, a do tego czytam bardzo interesującą książkę.
Przy okazji pytanie: czy Wy już też zdążyliście się przyzwyczaić do tego cudownego słoneczka?! Uskuteczniamy codziennie spacery z Piotrusiem, aż strach myśleć, że zima wróci... Dość biadolenia, wybrałam takie oto kartki, żeby Wam pokazać.

 Nr 1 Moje ulubione połączenie kolorystyczne: szary + różowy

Nr 2 Ciepłe kolory + urocza grafika
Nr 3 Prostota...
Nr 4 Moja ulubiona kartka...
A na koniec koszyczek zrobiony według kursu znalezionego na Pinterście.


Udanego weekendu! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)