wtorek, 18 lutego 2014

Dla dziewczynki

     Za oknem słoneczko ładnie świeci, aż chce się żyć! Jeden pomysł goni kolejny, aż trudno nadążyć. Wczoraj wymyśliłam sobie album dla Piotrusia, taki roczny, więc siedzę i już kombinuję, rysuję i szykuje zamówienie! Ach... Przypomniałam sobie też o mojej maszynie do szycia, która leży gdzieś w szafie. A do tego milion innych spraw, które chcę w końcu zrobić... Czy tylko ja tak mam?

     W minioną sobotę spotkałam się z B. na wspólne robienie karteczek. Dziś pokażę jedną z nich, zrobioną na 2 urodziny Majki. Jak ja lubię robić kartki dla dziewczynek!!! Te róże, pastele, słodkie obrazki, miodzio!



     Tyle wolnego, Piotruś się obudził z przedpołudniowej drzemki. Życzę wszystkim odwiedzającym udanego dnia, mnóstwo energii i zapału do codziennych obowiązków. Hej! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)