piątek, 14 czerwca 2013

Po wykładzie dr. Preeti Agrawal

     Miałam przyjemność uczestniczyć wczoraj w wykładzie tej znanej Pani doktor.


     Wszystko zaczęło się od książki, którą już dość dawno temu poleciła mi przyjaciółka, a ja z tego miejsca polecam ją Wam. "Kobieta i natura, czyli jak zachować zdrowie na każdym etapie życia" to pozycja obowiązkowa. Przy okazji zajrzyjcie na stronę internetową tej niezwykłej kobiety.

     Wykład trwał dwie godziny, kolejne 30 minut Pani dr poświęciła na odpowiadanie na nasze pytania. Poruszone zostały zagadnienia m.in. genetyki, problemów kobiet na każdym etapie życia, a także jak interpretować symptomy choroby i wykorzystywać własny organizm do jej zwalczania, itd.
Główna myśl tego wykładu zawiera się w myśli, że to my, ludzie, decydujemy o  własnym samopoczuciu. Poprzez racjonalne żywienie, spokojne i zdystansowane spojrzenie na świat, dbanie o dobre relacje z otoczeniem, możemy dożyć godnie późnej starości. Niestety kultura, cywilizacja zachodnia sprowadza człowieka do "przypadku", leczy objawy, a nie przyczyny.

     Dr Preeti Agrawal jako przedstawicielka ginekologii holistycznej łączy najnowsze osiągnięcia medycyny zachodniej ze sprawdzonymi terapiami naturalnymi oraz podejściem psychologicznym. Przy wyborze sposobu leczenia bierze pod uwagę: typ psychologiczny, środowisko, związki z innymi ludźmi, zawód, zainteresowania, dieta oraz bagaż życiowych doświadczeń.

     Mnie najbardziej interesował okres ciąży, porodu i połogu. Dowiedziałam się trochę o suplementach, badaniach, lekach, które lekarze przypisują "często - gęsto" (np. luteina i duphaston).

     A to kiepskiej jakości fotka z wykładu:

     Wszystkim, którzy będą mieli w przyszłości okazję wybrać się na takie spotkanie, to gorąco polecam i zachęcam.

     Na koniec dziękuję portalowi internetowemu dziecipoznan.pl za możliwość udziału w wykładzie.

***

Udanego weekendu :)


2 komentarze:

  1. Myślałem, że usiądziesz w pierwszym rzędzie... ;)
    Cieszę się, że udało Ci się pójść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyszłam, to już pierwsze rzędy były dawno zajęte:(

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)