poniedziałek, 24 czerwca 2013

Dla dziewczynki

     Nowy tydzień, nowe siły, nowe możliwości. Może trochę przesadzam, bo ostatnio najchętniej leżałabym z książką i szklanką pełną koktajlu truskawkowego, ale grunt to myśleć pozytywnie. Nie za wiele ostatnio tnę i kleję, ale dzisiaj pokażę karteczki z okazji narodzin dziewczynki. Są trzy wersje, ale "słodyczy" się nie ustrzegłam.

Kartka nr 1



Kartka nr 2

Kartka nr 3


     Papiery to głównie UHK, a do tego 13arts. Grafika od niezawodnej Jolagg. Metalowa zawieszka - aniołek - po drugiej stronie ma napis: made for an angel
Trochę odeszłam od pasteli, które królują w tego typu kartkach, ale miałam ochotę na trochę "kolorów". 

***
Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło jeśli napiszecie jak Wam się podobają te kartki.
Pozdrawiam poniedziałkowo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)