piątek, 17 maja 2013

FILM odchodzi...

     Dzisiaj moją uwagę wśród wielu informacji zwróciłam notka, że czerwcowy FILM będzie ostatnim numerem. Po 67 latach znika z rynku najstarszy w Polsce magazyn o kinematografii mimo, że przeszedł ostatnio gruntowny lifting pod okiem naczelnego Tomasza Raczka.


     To było moje jedno z pierwszych poważnych czasopism, które czytałam od deski do deski. Kupowałam przez wiele lat każdy numer, często prenumerowałam, wierna mimo zachodzących zmian. Moja miłość do kina, filmów z czasem zbledła, przestałam śledzić nowinki i niezależne festiwale, chociaż może kiedyś to się jeszcze odmieni???
     W czasach, gdy internet dopiero wchodził "pod strzechy" Film stanowił rzetelne źródło informacji. Wiadomo było co, gdzie, kiedy, skąd i dlaczego. Z czasem jednak pismo zrobiło się trochę za bardzo "glamour", miałam wrażenie, że artykuły i wywiady zrobiły się takie płytkie i tandetne. Goniły za sensacją, chociaż oczywiście zdarzały się wyjątki...
     Siedzę sobie teraz przed komputerem, piję herbatkę i ronię łzy z sentymentu....

    A wy? Znacie, czytaliście? ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)