niedziela, 26 maja 2013

Dzień Matki

     Dzisiaj swoje święto mają wszystkie mamy! Dołączyłam do tego zacnego grona prawie 2 i pół roku temu, a wkrótce przybędzie mi jeszcze jedna osóbka do kochania.

     W ten szczególny dzień życzę sobie i Wam, drogie mamy, dużo zdrowia, spokoju, cierpliwości i optymizmu, abyśmy każdego dnia wstawały z przekonaniem, że było warto! :) 100 lat! 
***
     Dzisiaj pokażę kartkę, którą zrobiłam dla mojej mamy.

Kopertówka, pierwsza od dawna, na "rozruszanie" :)

     Kartka praktycznie bez ozdób, zależało mi, żeby nie było problemu z przesyłką pocztową. 

***
Dziękuję za pozytywne komentarze pod poprzednimi postami i witam nowych obserwatorów.
UDANEJ NIEDZIELI!

2 komentarze:

  1. Urocza i wcale nie czuć braku wielu ozdób :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kopertówka, podoba mi sie kompozycja: ozdoba w postaci bukietu w kednym miejscu a reszta bardzo stonowana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)