niedziela, 28 kwietnia 2013

Wyniki losowania

     Powoli kończy się kolejny interesujący weekend, który spędziłam rodzinnie z siostrą i jej rodzinką. Tym razem "bawiliśmy" się w Poznaniu. Może wkrótce napiszę coś więcej na ten temat, na pewno pokażę trochę zdjęć z tych dni (może w formie albumu?). Tymczasem przedstawię wyniki szybkiego losowania karteczki.

Chętnych do przygarnięcia spisałam, zapakowałam do opakowań po jajkach niespodziankach, a synek przygotował mi "zupę" i poczęstował jednym z nich...

Karteczka powędruje do...


Gratuluję i proszę o przesłanie danych do wysyłki na adres email: jaworska.urszula@gmail. com

***
Udanego wieczoru :)

1 komentarz:

  1. O la, la a właściwie ; o Ula la cieszę się. Karteczki robione przez osoby umiejące to robić baardzo mnie interesują. Ciekawi mnie każdy mały drobiazg dodany do nich... podziwiam wyobraźnię...
    Biegnę wysłać adres ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)