środa, 9 stycznia 2013

Noworocznie

     Witam wytrwałych i cierpliwych czytelników. Korzystając z okazji, że to mój pierwszy wpis w Nowym 2013 Roku życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia i radości każdego dnia! Niech słoneczko ładnie świeci, a deszcz omija Was szerokim łukiem. Niech w tym 2013 roku zdarzy się wiele miłych niespodzianek, a plany bezproblemowo się realizują. Powodzenia!!!
***
     Nowy rok to zmiany, ale opowiem o nich stopniowo. 2013 zaczęłam moimi urodzinami, oczywiście od lat już osiemnastymi! Zobaczcie jakie cudo dostałam:
Jeszcze NIE korzystałam z mojej nowej, pięknej i jakże eleganckiej maszynki!!! Mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni...
***
     Kilka dni później urodzinki obchodzi mój synek. Jaś skończył DWA latka! Jak ten czas zasuwa...
Oczywiście była imprezka, zaprosiliśmy najbliższą rodzinkę, był tort i prezenty.


Tort spodobał się Jasiowi tak bardzo, że do teraz mam ciuchcię zapakowaną w domu, do oglądania;)
     O innych prezentach może przy okazji kolejnego wpisu o prezentach dla dwulatka.
***
Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam ciepło z białego Poznania:)

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku i Najlepsze Życzenia dla Ciebie i synka-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow gratuluje takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny prezent dostałaś:) a ja myślałam że ten big shot ze zdjęcia po lewej co widnieje już jakiś czas to twój:) Mój chrześniak też teraz ma bzika na tomkową ciuchcię. Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę maszynki, aby patrzeć jak cuda potworzysz z wycinanek :) no i piękny tort, sama bardzo lubiłam tą bajkę, gdy byłam mała ;) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia dla Ciebie oraz synka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) No w końcu - długo Cię nie było ale wiem obowiązki świąteczno-rodzinne i urodzinowe dają w kość ;) Nowy rok niesie zmiany wszędzie :) niektóre bardzo mnie cieszą, niektóre przerażają jednak nie poddaje się :) Damy radę :)
    Pozdrawiam z Bydgoszczy, w której wczorajszy śnieg stał się już tylko wspomnieniem

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsze zyczenia...teraz we wspólpracy z tak cudna maszynką powstana sliczne prace:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)