wtorek, 29 stycznia 2013

Królowa Zdrajców Trudi Canavan


Królowa Zdrajców to zwieńczenie drugiej trylogii osadzonej w tym świecie, której autorka nadała miano "Trylogii Zdrajcy".


Królowa Zdrajców Trudi Canavan


Poznajemy dalsze losy bohaterów, Sonei, Lorkina, Dannyla, ale pojawia się też Cery i inni.


Królowa zdrajców, tak jak poprzednie części, napisana jest świetnie, czyta się gładko i przyjemnie. Samej akcji nie ma tutaj za wiele, przez ponad połowę tomu nic się specjalnie nie dzieje, co bywa trochę irytujące. Autorka bardziej skupia się na opisywaniu mechanizmów politycznych i społecznych, niż na relacjach międzyludzkich. 

Najbardziej brakowało mi Sonei, która jest dla mnie centralną postacią o pierwszego tomu od Gildii Magów. Czułam niedosyt, no ale ta trylogia bardziej skupiła się na jej synu, Lorkinie.

Trudi Canavan ma lekkość kreowania świata, dzięki czemu czytelnik może z łatwością zanurzyć się w świat przedstawiony. Królowa Zdrajców to doskonałe czytadło na długie zimowe wieczory, a dla tych, co czytali poprzednie części, to pozycja obowiązkowa! Mimo, iż jest to chyba najsłabsza pozycja z tej serii.


Dziękuję wszystkim za życzenia i gratulacje po tym, jak napisałam, ze jestem w ciąży. DZIĘKUJĘ!
Fajnie, że zaglądacie do mnie.
Udanego popołudnia.
Ula

1 komentarz:

  1. No jakbym mogła do mojej przyjaciółki nie zajrzeć?
    Buziaki Trzymajcie się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)