piątek, 7 grudnia 2012

Biało

     Za oknem śnieg, a my z Jasiem uziemieni w domu. Przeziębienie nas dopadło, o tej samej porze jak w zeszłym roku. Cóż zrobić...
     Mimo wszystko jutro wybieram się na Targi Poznańskie na Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych. Zamierzam kupić trochę przydasi, podpatrzeć to i owo. Może kupię coś na prezent/y? Kto wie?
***
     Jakiś czas temu zdolna Jutka pokazała fajny kursik na choinkę, a ponieważ dostałam zamówienie na kartkę z drzewkiem, to proszę, oto ona:


     Mam nadzieję, że się spodoba. 
Dziękuję za odwiedziny:)
Udanego weekendu!


1 komentarz:

  1. karteczka super. Mam pytanko: nie orientujesz sie czy w niedziele na targach tez beda wszyscy wystawcy tak jak w sobote? chodzi mi ogólnie o naszą branżę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)