wtorek, 20 listopada 2012

Świątecznie cz.8

     Dzisiaj pokażę kolejne karteczki, a właściwie cztery, ale takie same. Wczoraj wypatrzyłam  nowe papiery Papermanii w Empiku i MUSIAŁAM je pociąć. Co w nich szczególnego? Pięknie się mienią, świecą, hologramowe. Niestety na zdjęciach nie widać efektu...
     Napis oczywiście od Joli...
***
A teraz uwaga!
Na moim fejsbukowym profilu ogłosiłam małe rozdawnictwo, można przygarnąć komplet 3 takich kartek:
Idą święta, więc może komuś się przydadzą?;P

Zabawa na Facebooku!!!
 Zasady są proste:
1. polub Nawiedzona Ula la;
2. polub to zdjęcie;
3. udostępnij publicznie to zdjęcie na swoim profilu;

Zgłoszenia przyjmuję do 5 grudnia do godziny 23:59, a losowanie odbędzie się w Mikołaja, czyli 6.12.2102. 
Jeden szczęśliwiec, który spełni owe trzy warunki - dostanie ode mnie zestaw kartek widocznych na zdjęciu :) 
(wysyłka następnego dnia po otrzymaniu adresu;P)
ZAPRASZAM DO ZABAWY!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)