czwartek, 4 października 2012

Jaworkowy obiad

     Słoneczko ładnie świeci od samego rana, więc powoli zbieramy się z Jasiem na spacer. Trzeba wykorzystać te chwile, gdy można do woli spacerować nie martwiąc się, jak długo będziemy później odtajać....
     Jakiś czas temu nie miałam ochoty robić obiadu, ale przy dziecku taka opcja nie wchodzi w rachubę. Połączyłam więc trzy ulubione przez Jasia składniki, które praktycznie zawsze mam w domu: jajka, makaron i brokuły!

Jaworkowy obiad
Składniki:
  • dwa jajka (na osobę)
  • garść makaronu świderki (porcja na małą osobę)
  • kilka różyczek brokuła
  • marchewka
  • sól, pieprz
Wykonanie:
Gotujemy makaron według przepisu na opakowaniu. Brokuła i marchewkę pokrojoną w plasterki wkładamy do wrzątku na 5 minut.
Odcedzony makaron przekładamy na patelnie, dokładamy warzywa i całość zalewamy jajkami. Przyprawiamy i mieszamy dokładnie, aż jajka się zetną. 
Danie nakładamy na talerz...

SMACZNEGO!
***
Może podacie swoje pomysły na obiady dla maluchów?
Dziękuję za odwiedziny:)

3 komentarze:

  1. Mój Pierworodny gdy był maluszkiem uwielbiał ziemniaczane pure, które składało się z tego, co miałam w domu. Najbardziej lubił gdy ziemniaczki dokładnie połączone z masłem i mlekiem podawane były z gotowaną, startą marchewką i posiekanymi pomidorkami oraz duszonym kurczakiem lub gotowanym (przeważnie z rosołu;D). Zajadał się też ryżowymi pulpecikami albo właśnie makaronem z warzywami, które na szczęście uwielbia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kuba jak była mały jadł tylko na obiad jarzynowa z mrożonki najlepiej dużo groszku. Teraz z zup gotuje tylko rosół i pomidorowa i mleczna( na śniadanko) rzadko żurek
    teraz jakoś zjada obiady głownie mięso bez ziemniaków, dobrze ze mala je normalnie.
    uwielbiam kurczaka z ryżem plus warzywa
    wiola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)