piątek, 21 września 2012

Plany na weekend

     Już piątek. Dla całej rzeszy ludzi oznacza to, że jeszcze kilka godzin pracy i ....luzik. Tzw. fajrant. Można w końcu robić co się chce, kiedy się chce i w wybranym towarzystwie. Dla osób zajmujących się domem i dzieckiem/dziećmi na cały etat sytuacja wygląda trochę inaczej:)
My ten weekend spędzimy zabawowo, szykujemy się na weselisko!!! Jupi! A w najbliższy czwartek koncert J.Lo!!! Hurra!
     A Wy jakie macie plany na dwa dni wolnego?
***
     A dzisiaj pokażę jedną z kartek na ślub. Miała być w fioletach i w pudełku. Mam nadzieję, że się spodoba i przyniesie szczęście nowożeńcom.




***
Przypominam o moim candy. Zapraszam:)

3 komentarze:

  1. kartka przecudna :) a weekend spędzimy rodzinnie i wyjazdowo. Uwielbiam nasze poranki we troje :) Kiedy Mały Potwór przybiega do naszego łóżka przeszczęśliwy, że wszyscy jesteśmy w domu :) a po wspólnym długim poranku i śniadanku wybierzemy się na wieś szukać jesieni :)
    Pozdrawiam i bawcie się dobrze na weselu :)
    Buzka dla Jasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie poranki to marzenie, pod warunkiem, że maluch nie przybiega zbyt wcześnie;P
      Ja również mam nadzieję, że uda mi się zabrać Jasia na szukanie jesieni, a najlepiej grzybów!
      :)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczna delikatna karteczka ładnie opakowana! Dobrej zabawy na weselu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)