wtorek, 7 sierpnia 2012

Na prezent

     Dzisiaj kolejna zaległa praca. Na piątą rocznicę ślubu siostry i szwagra zrobiłam album. Z każdego roku małżeństwa wybrałam jakieś fotki, które pokazują m.in. jak się zmieniali oni i ich rodzinka. Na potrzeby bloga wybrałam kilka kart:



Na zawieszonym tagu są opisane okoliczności zrobienia zdjęcia


Na wycieczce w poznańskim Zoo


Na wykrojnikowym kwiatku (?) znalazły się życzenia
Do wykonania albumu wykorzystałam papiery i dodatki z Galerii Rae, Makowego pola, zawieszki od Berisart, tekturki ze Scrapińca, a wszystko połączyłam bindownicą ze sklepu Ewa (sponsora Uscrapowaych).
Ps. Dostałam zgodę na publikację zdjęć z albumu...
***
Pozdrawiam serdecznie z deszczowego lasu...

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)