wtorek, 5 czerwca 2012

Zabawa z papierem, czyli nietypowa kartka dla faceta

nietypowa kartka dla faceta

Za oknem szaro, buro, deszcz pada...Nic tylko schować się pod kołderką z kubkiem gorącej kawy i książką. Opcjonalnie z laptopem:)


Od wczoraj na własne życzenie jestem "zmuszana" do rysowania. Pokazałam Jasiowi, że fajnie jest usiąść przy stoliku nad kartką i kredką w dłoni to teraz mam! Wcześniej jakoś nie był zainteresowany, widać, że nadszedł TEN czas. Siedzimy sobie od rana (u nas ostatnio dzień zaczyna się 5-6) i malujemy. Tzn. ja maluję, a Młody pokazuje gdzie i którą kredką...Niestety nie jestem zbyt uzdolniona w tym kierunku, ale obserwując jakoś daję radę. Zresztą i tak MUSZĘ ciągle rysować buzię Myszki Miki!
Takie zajęcie to całkiem niezła opcja, gdy nie można wyjść na plac zabaw, bo ileż można układać klocki?

Kartka na Dzień Ojca

Ostanie dwa wieczory odpoczywałam od kartek ślubnych. Przeszukałam zasobyYou Tube i znalazłam kilka inspirujących filmików. Dzięki jednemu mam już kartkę dla taty na Dzień Ojca, pokażę jednak inną wersję, taką ćwiczebną.
Składanie daje mnóstwo frajdy, jest miejsce na wpisanie życzeń. Myślę, że kilkulatek spokojnie sobie poradzi, a do wykonania wystarczy zwykła kartka A4 z drukarki. Nie przejmujcie się, że wymiary są w calach, najważniejszy jest sam schemat składania. A biały papier można przecież pokolorować, prawda?! Zainteresowanych odsyłam tu.

Torebeczka z papieru

Jako kolejną rzecz zrobiłam torebeczkę w wersji mini, trochę więcej składania, ale oczywiście liczy się zabawa. Myślę, że to jest jakiś pomysł, gdy chcemy wręczyć jakieś pani, np. pomadkę, albo lakier do paznokci...Takie scrapuszko:)


W kolejce czekają kolejne pomysły.

Dziękuję za odwiedziny. Wieczorem podam wyniki losowania kartki - portfela!
Pozdrawiam. Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)