piątek, 1 czerwca 2012

Z dedykacją

Mały wierszyk dla koleżanki Basi...

Nie płacz w liście
nie płacz że los ciebie kopnął
nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
odetchnij popatrz
spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia
a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju
i zapomnij że jesteś gdy mówisz że kochasz

KIEDY MÓWISZ z  elementarza księdza Twardowskiego
***
Nadal jestem zaaferowana tematyką ślubną. Dzisiaj kolejne dwie karteczki.
Nr 1


 Nr 2

Papiery z LEMONADE z tego zestawu
***
Dziękuję za odwiedziny i życzę udanego weekendu!

2 komentarze:

  1. tak czytam też wiersz od wczoraj... znajomy mi jest, ale nie pamietam skąd. zapomniany. ale prawdziwy....

    uściski dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  2. kartki śliczne - powoli brakuje mi komplementów ;p
    pozdrawiam już z domu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)