środa, 23 maja 2012

Uscrapowana, część 2

Drugie spotkanie uscrapowanych poznanianek odbyło się w miniony poniedziałek 21 maja.

Tym razem wesoła drużyna i twórczy bałagan zagościł u mnie. Kilka minut po szesnastej do pracy zasiadła Basia, Monia, Eliza i ja. Opiekę i ogólny nadzór sprawował Tobi, mój kot.

Każda z nas miała przygotowaną miejscówkę z papierami od naszego sponsora Galeria Rae, któremu bardzo dziękujemy za materiały do pracy.
Tematem naszego spotkania był mini album wykonany bez użycia gotowych baz. Papiery z Galerii Rae nadały się do tego doskonale.
Na początku wyjaśniłam co i jak...
Potem już pracowałyśmy indywidualnie...


Ja się dorwałam do maszynki Basi i jej wykrojników:
W czasie spotkania miałyśmy chwilkę na zjedzenie małego co nieco, z przebojami włoskimi w tle (hihi)
Taki twórczy bałagan...
 Chwilka na kontakt ze "światem"...
Była też przerwa na deser...
A tutaj my, czyli (od lewej) Monika, ja i Eliza...
Basia, Monia i Eliza.

A na koniec nasze albumiki (mój dokończyłam później), od lewej: Basi, mój, Elizy i Moniki.
Spotkanie uważam za udane, pogoda i humory nam dopisywały, każda czegoś się nowego dowiedziała! Wstępnie już się umówiłyśmy na kolejne spotkanie, na które czekam z niecierpliwością. 
Więcej zdjęć mojego albumu zamieszczę w najbliższym czasie.
Pozdrawiam serdecznie!







1 komentarz:

  1. Ula było świetnie na spotkaniu - a mój albumik, wg Twojego kursu zdobył 3 nagrodę w konkursie zlotowym :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)