czwartek, 10 maja 2012

Chętnie oddam...

Mini album. Taki jak ten z poprzedniego posta, tzw. meander book.
Usiadłam wieczorkiem i pomyślałam, że fajnie jest robić prezenty. Oczywiście fajnie też jest je dostawać, szczególnie niespodzianki, ale dawanie sprawia mi dużo radości. Z tej właśnie myśli narodził się pomysł podarowania czytelnikowi mojego bloga takiego właśnie mini albumiku.
Zasady?
- Proszę o zapisanie się w komentarzu pod postem do soboty do godziny 24.
- Jeśli będzie więcej chętnych to przeprowadzę losowanie, a wyniki podam w niedzielę.
- Mogą zgłaszać się osoby bez bloga, ale należy się podpisać i dodatkowo przesłać info na maila.
- NIE TRZEBA zamieszczać nigdzie informacji o tym rozdawnictwie (nie zabraniam).
- NIE TRZEBA dołączać do obserwatorów bloga (ale będzie mi miło).
- NIE TRZEBA lubić mnie na facebooku (ale może warto?).

To tyle z ogłoszeń parafialnych, a teraz fotki albumiku.
Delikatne kolory:
Jak poprzednio zmieści się nawet 16 mały zdjęć:
Do kompletu 7 tagów, które z jednej strony są kolorowe, a na drugiej jest miejsce na notatki:


 Całość zawiązywana tasiemką, wymiary okładki 8x8cm, karty 7,5x7,5cm.
Papiery różnych firm i kolekcji.
Jest ktoś chętny?
Zapraszam:)

16 komentarzy:

  1. Ja się chętnie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwsza, jeśli nikt więc się nie zgłosi to albumik będzie Twój! Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ja też chcę:) wiem komu podaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te twoje cudeńka,ale nie Muszę wylosować,chociaz chętnie wezmę udział w zabawie.Jeśli uda mi się go otrzymac , włożę tam zdjęcia mojej ulubionej Dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz:) Dziękuję za udział w zabawie.

      Usuń
  4. Albumik jest przepiękny :) Ustawię się też w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  5. jako siostra czynnie czytająca bloga wspierająca rozwój twojej pasji muszę przyznać ze albumik fajny. Dam szanse ludziom z zewnątrz na otrzymanie tego albumu. pozdrawiam serdecznie patrząc na mój notesik:P
    wiola

    OdpowiedzUsuń
  6. ania koszycka11 maja 2012 14:40

    Abum i notes ostatnio zamówione poleciały juz za granicę. Ja chętnie przyjme takie cacko w swe posiadanie - jak siostar ma to ja też chcę!!
    PS. z pewnością w realu śliczniejszy niż na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny...:) Ustawiam się, może się uda:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Nigdy nie robiłam sama albumu...

    OdpowiedzUsuń
  9. och taki albumik z radością bym przygarnęła. U mnie zawsze bałagan w zdjęciach, a tutaj takie cudo :) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  10. no całe szczęście, że przeczytałam przed 23:59 :)
    Ula wiesz, że jestem miłośniczką Twojej twórczości :)
    pozdrawiam cieplutko
    Buziaki dla Jasia

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja też, ja też. obserwuję od dawna :) a z albumikami u mnie na bakier, więc chętnie przygarnę takie piękności od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny albumik i pomysł z tymi tagami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)