poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Komunijnie...

pierwsza komunia święta

Nadal w temacie tytułowym. Dzisiaj tylko jedna kartka, chyba zrobię sobie przerwę i zajmę się czymś innym...

Szkoda, że zdjęcie nie oddaje koloru papieru bazowego. Cudny. A do tego kwiatki ręcznie przeze mnie robione. Kolory raczej nietypowe dla tej okazji, ale uznałam, że istnieje większa szansa, że karteczka spodoba się obdarowanej dziewczynce.
***
Dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem. Życzę udanego poniedziałku:)

2 komentarze:

  1. a z czego robisz takie cudne kwiatki? bo juz nie pierwszy raz je widzę.
    co do kartki-jestem pewna, że obdarowana dziewczynka będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka super kolory jak najbardziej ok. pozdrawiamy wiola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)