wtorek, 3 kwietnia 2012

Działam, działam

Dopadło Nas przeziębienie, tzn. mnie i Jasia. Trochę kichamy, bolą gardła, Jaś ma podwyższoną temperaturę. Mam nadzieję, że nie będzie gorzej, bo niedługo jedziemy na święta do rodziny!!!
Póki co siedzę wieczorami i tnę, kleję, znaczy: "tworzę". 
Moje portfeliki, które pokazywałam tu, spodobały się i dostałam zamówienie na kolejne trzy: dla chłopca i dwóch dziewczynek. 
Zdjęcia robiłam "na szybko", aby zdążyć z wysyłką, mam nadzieję, że dotrwacie do końca postu:
Przód

Środek

Tył




Mam nadzieję, że się spodobają...
***
Dziękuję, że do mnie zaglądacie, komentujecie. Jest mi z tego powodu bardzo miło.
A teraz życzę wszystkim udanego wieczoru i zmykam dokończyć kartkę na urodziny babci...

3 komentarze:

  1. portfeliki super widzę ze interesik się kręci i pasja sie rozwija
    pozdrawiamy z solca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesik to za dużo powiedziane...ale dzięki, też pozdrawiam:)

      Usuń
  2. super, że się kręci:)
    piękne,a ten ostatni cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)