czwartek, 8 marca 2012

Jakie książki dla dzieci

Wraca jak bumerang temat czytania książek. U mnie w domu ciągle dyskutujemy o tym co czytamy, co przeczytaliśmy, albo o tym, co czeka w kolejce. Zastanawiamy się przy okazji czy Jasiu przejmie od nas to zamiłowanie? Wydaje mi się, że jest duża szansa, bo grunt to dawać dobry przykład. 
Trafiłam na ciekawy artykuł  Dzieciństwo bez książek, polecam.
Jaś jest na etapie oglądania książeczek, robi to chętnie i często z własnej inicjatywy. Staram mu się czytać te krótkie historyjki, ale póki co nie za bardzo go interesują. Zastanawiam się co kupić, żeby mu się spodobało? Wyszukuję i spisuję propozycje, które inni polecają. Na razie zainteresowały mnie dwie książki ("Chłopiec i Pingwin” "O Grzesiu, chłopczyku, który nie przestawał zadawać pytań", ale to jeszcze nie na teraz. Macie jakieś propozycje dla 1,5 rocznego malucha. Albo tak trochę na później?
***
Kolejne dwie karteczki wielkanocne. Trochę zmodyfikowałam szablon.



***
Wszystkim Paniom z okazji ich święta życzę dużo zdrowia, spokoju oraz wielu powodów do uśmiechu każdego dnia!

4 komentarze:

  1. Ja dla młodszych dzieci polecam serię Tupcio Chrupcio i Franklin oczywście. Nie musze wspominać nawet Kuby i Buby czy Pana Kuleczki, bo są przesmieszni. No i wierszyki, wierszyki, wierszyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycje, już zapisałam w notesie czego szukać w księgarni:)

      Usuń
  2. Tupcio Chrupcio znakomity, uczy i bawi.Mam kilka ulubionych książek nieco starszych podam na pocztę z krótką opinią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)