niedziela, 19 lutego 2012

Kolejne wyzwanie

Dzisiaj pokażę kartkę, którą zrobiłam według wytycznych Scrap Market Challenges. Należało użyć koronki, papierów i kwiatka/ów.

Motyl na taśmie 3D.
Stempel i wszystkie papiery z Lemonade.
Widać dokładnie koronkę, papiery i kwiatki...

Wyzwanie zapowiadało się na proste, ale strasznie się namęczyłam, żeby to jakoś wyglądało. Efekt końcowy daleki jest od moich wstępnych założeń. Jak się okazało, nie wszystko z głowy da się przenieść na papier,albo niekoniecznie wygląda to dobrze. 
Wyszła mi znowu jakaś taka wiosenna karteczka...
***
Dziękuję za odwiedziny:)

3 komentarze:

  1. Какая милая работа! Спасибо от ScrapMarket за участие в задании!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutka karteczka w ślicznych kolorach :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna! niby prosta a klimatyczna, wiosenna, ne za słodka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)