środa, 1 lutego 2012

Clooney i Złoty Glob

George Clooney ma nową dziewczynę, którą zaprezentował na rozdaniu Złotych Globów. To kolejna już ślicznotka, a po niej będą następne. Nie, żebym była złośliwa i źle jej życzyła, tylko wyciągam wnioski z przeszłości. Wspominam o tym, ponieważ jest ona niższa on George'a co według mnie nie zdarza się często. Niektórzy nawet twierdzą, że to nie najlepiej wygląda jak kobieta patrzy z góry na faceta... Hmmm...Według mnie tylko prawdziwy mężczyzna, pewny siebie i swojej wartości będzie ponad takie opinie, a jak wiadomo aktor ten sporo osiągnął w życiu. Jest przystojny, ma pieniądze, fajny dom we Włoszech, samochody, motory, no i fajne kobiety. Odebrał właśnie Złoty Glob za najlepszą rolę męską w filmie Spadkobiercy, którego był producentem. 
A dlaczego o nim wspominam? Bo bardzo go lubię:) To właśnie jego zdjęcie mam na ekranie komputera.
Właśnie takie!
Niestety nie widziałam tego filmu, a właściwie to chyba żadnego nominowanego. Mam straszne zaległości jeśli chodzi o kino. Niedługo rozdanie Oskarów, może jeszcze zdążę coś obejrzeć? Myślę, że powinien to być film Agnieszki Holland i jej film W ciemności. Spełniłabym swój patriotyczny obowiązek... A tak naprawdę to chcę go zobaczyć, bo to podobno bardzo dobry film!
***
A na koniec kartka z okazji narodzin chłopca, którą zamówiła moja siostra dla swojej szwagierki. 
Wykorzystałam papiery z candy i prezentu urodzinowego, stempelek to nowy zakup.



Pomysł na buciki pochodzi od Agnieszki. Niektóre elementy są podklejone taśmą 3D dzięki czemu kartka według mnie wygląda ciekawiej.
Mam nadzieję, że karteczka się spodoba.

1 komentarz:

  1. o jak ja go lubię:D

    a takie zdjecie też chcę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)