czwartek, 19 stycznia 2012

Komedia z Sandlerem

Jakiś czas temu obejrzałam komedię z Adamem Sandlerem Duże dzieci.
Film opowiada o pięciu przyjaciołach, którzy po wielu latach spotykają się na pogrzebie trenera koszykówki. Wraz z rodzinami zatrzymują się w domku nad jeziorem należącym do zmarłego trenera. Przyjaciele na nowo przeżywają szkolne czasy, nabijają się z siebie i usiłują pokazać dzieciom, że można się bawić tak jak za dawnych czasów.
Mimo iż, często humor jest na poziomie uderzania głową o drzewo, to i tak było mnóstwo momentów, gdy śmiałam się do łez. Czułam nastrój wakacyjny, rozumiałam troskę rodziców, których dzieci wolały siedzieć przed tv niż bawić się nad jeziorem rzucając kamienie do wody.
Nie jestem fanką Sandlera, chociaż muszę przyznać, że filmy, w których mają swój urok. Nawet Nie zadzieraj z fryzjerem... Towarzyszą mu: Chris Rock, Steve Buscemi, David Spade, Kavin James, Rob Schneider, a także Salma Hayek i Maria Bello. Nie miałam wobec tej ekipy wielkich wymagań, dostałam komedię na przyzwoitym poziomie. Wystarczy. 
Film miał kiepskie recenzje, ale ja mimo wszystko polecam jako odtrutkę na otaczające okoliczności przyrody. 





1 komentarz:

  1. To chyba na HBO albo na n-ce leci :)
    Przyznam, że zazwyczaj przerzucałam, ale jak będą powtarzać to może... może...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)