czwartek, 26 maja 2011

Dzień Matki

Wszystkim mamom składam serdeczne życzenia 
zdrowia, pociechy z dzieci, mnóstwo radości i satysfakcji 
z wychowywania tych małych istot, 
a także cierpliwości...


Dzisiaj po raz pierwszy obchodzę Dzień Matki jako matka, a nie tylko córka. Muszę przyznać, że to niesamowite uczucie. Dostałam różę od synka (!), no i byłam u fryzjera. A co! Może przy okazji zrobię jakąś fotkę to pokażę.

Jestem mamą od niecałych 5 miesięcy i muszę przyznać, że odnalazłam się w tej roli. Owszem, często jestem zmęczona i niewyspana, ale patrzenie, jak Jasiu rośnie, jak się rozwija jest bezcenne:) (jak w reklamie)... Fascynuje mnie jego rozwój, zdobywanie nowych umiejętności, często z dnia na dzień. Wszelkie trudy znikają jak po dotknięciu czarodziejskiej różdżki, gdy Młody się uśmiecha...Kocham Go całą sobą, mam tylko nadzieję, że to nie będzie miłość toksyczna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)