środa, 13 kwietnia 2011

Różne:)

Wycinanka lada moment wypuści do sprzedaży nowe papiery, a ponieważ w związku z tym można je wygrać, to się zapisałam. Są piękne, może los się do mnie uśmiechnie??

Losowanie 20 kwietnia, już się nie mogę doczekać! Wszystkich zainteresowanych dołączeniem do zabawy kieruję tu
Czeka na mnie 17 kartek do wypisania...Muszę się za to zabrać, bo:
  1. w piątek powinnam je wysłać, jeśli mają dojść do świat;
  2. nie mogę zacząć robić kolejnych kartek, a potrzebuję na urodziny kuzynki męża (1.05), urodziny mojej mamy (7.05), no i dwie na Dzień Matki.
  3. zajmują mi połowę stołu!!!
Kupiłam dziś bibułę. Jak "załatwię" ćwieki, to zacznę produkować kwiatki. :):):) Hehe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)